Rabaty dla stałych klientów to podstawa

Każda branża rządzi się swoimi prawami, ale w większości chodzi o to, żeby jak najdłużej utrzymać przy sobie stałego klienta. Nowi też są potrzebni, ale to stały klient przynosi pewny dochód. Co zrobić, żeby go przy sobie zatrzymać? Dawać mu prezenty. Ale nie takie niezobowiązujące. Najlepsze będą programy motywacyjne z nagrodami lub karty stałego klienta. I tu się zatrzymajmy. Nowością jest wprowadzenie karty stałego klienta w branży prawie hotelarskiej. Chodzi oczywiście o miejsca noclegowe. W Krakowie wiele hosteli, ale również właściciele prywatnych willi do wynajęcia wprowadziło karty stałego klienta, które dają kilka procent zniżki. Takie noclegi na kartę to duża oszczędność dla tych, którzy często wyjeżdżają służbowo do Krakowa i muszą tam właśnie przenocować. Nocleg w tym samym co zawsze miejscu, daje poczucie komfortu i bezpieczeństwa dzięki czemu chce się tam zawsze wracać. A karta stałego klienta to czasami dodatkowe rabaty na usługi gastronomiczne w pobliżu miejsca noclegowego. Często karta uprawnia do korzystania z naprawdę wielu atrakcji tylko dlatego, że korzystanie z nich przynosi również korzyści właścicielowi miejsca noclegowego. To po prostu transakcja dwustronna.